Spotrebiteľská Poradňa

Vaše spotrebiteľské práva na jednom mieste. Začnite vyhľadávať čo potrebujete
upArrow

Web zo pripravilo Spotrebiteľské Centrum vďaka sponzorovanému The Hostingu od Websupport. Ak nenájdete odpoveď na svoju otázku poraďte sa s nami.

Je povinný železničný personál poskytovať informácie o meškaní?

Bez ohľadu na to, či váš vlak mešká alebo bol zrušený, máte počas čakania nárok na primerané informácie o situácii.

  • Boli pre vás uvedené informácie užitočné?
  • áno   nie
Posledná aktualizácia dňa: 06. 06. 2017 o 20:45 Spotrebiteľské Centrum Cestovanie a doprava

Odpovedali sme na podobné otázky

Ak sa stane vlakové nešťastie mám nárok na odškodné?


Položiť otázku

Témy

Bežný účet a platby Exekúcia GDPR Internet Konkurz Letecká doprava Likvidácia nebankovky Provident Financial Nebankovka POHOTOVOSŤ Odborné posúdenie Odstúpenie od zmluvy Poistenie Povinné zmluvné poistenie (PZP) Rapid life životná poisťovňa Reklamácia Roaming - V EÚ ako doma Ročné vyúčtovanie 2017 Sporenie a investovanie Spotrebiteľský úver SVB Univerzálna služba Upomínacie konanie Zájazd Železničná doprava

Kliknutím na túto reklamu nás podporíte


Poraďte sa s nami

Sme pripravený Vám odpovedať na otázky, odporučiť riešenie spotrebiteľského problému, poskytnúť právnu pomoc i zastúpiť vás v súdnom konaní.
Poraďte sa telefonicky 0696 850 850, online cez WhatsApp alebo web SpotrebiteľskáPoradňa.sk.
V pracovné dní od 10:00 do 14:00 hod.
» Cestovanie a doprava » Je povinný železničný personál poskytovať informácie o meškaní?

O spotrebiteľskej poradni

Našou ambíciou je poskytnúť občanom prehľad spotrebiteľských práv jednoduchou formou v zrozumiteľnom jazyku ako aj odporučiť riešenia niektorých životných situácií.

Zistite viac prečo tento web vznikol

Všetko je raz po prvý krát

  • Prvý krát idem podávať tovar na reklamáciu
  • Môj prvý paušál. Ako čítať ponuky operátorov?
  • Vybrám dodávateľ energií pre svoj domov
  • Načo myslieť pred nákupom online?
  • Ako si vybrať nového správcu bytu
  • Ako sa prihlásiť do konkurzu Rapid life?

Dôležité odkazy

Spotrebiteľské Centrum

Formulár na Odstúpenie od zmluvy online

Skontroluj zmluvu

Slovenská obchodná inšpekcia

Problémy so zahraničným predajcom

  • Pridajte sa k nám :

2017 © Všetky práva vyhradené
Spotrebiteľské Centrum - nezisková organizácia
Andyho Warhola 33; 068 01 Medzilaborce