Spotrebiteľ môže požadovať opravu, výmenu, vrátenie kúpnej ceny a vyplatenie primeranej zľavy z ceny. V odôvodnených prípadoch môže predávajúci reklamáciu zamietnuť a písomne spotrebiteľa vyzvať na prevzatie výrobku. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia (náklady znáša výlučne predávajúci).
Odpovedali sme na podobné otázky
Položiť otázku
Témy
Bežný účet a platby Exekúcia GDPR Internet Konkurz Letecká doprava Likvidácia nebankovky Provident Financial Nebankovka POHOTOVOSŤ Odborné posúdenie Odstúpenie od zmluvy Poistenie Povinné zmluvné poistenie (PZP) Rapid life životná poisťovňa Reklamácia Roaming - V EÚ ako doma Ročné vyúčtovanie 2017 Sporenie a investovanie Spotrebiteľský úver SVB Univerzálna služba Upomínacie konanie Zájazd Železničná doprava